piątek, 15 sierpnia 2014

Rodzice zaginęli... Co robić?

Gdy mama z tatą (teraz tak nazywamy nowego partnera mamy) zaginęli nie wiedziałam co robić. Moja siostra w dzień płakała, a w nocy miała koszmary. Bardzo się o nią martwiłam. Ponieważ ja byłam starsza od Bahari, powinnam o nas dbać. Musiałam sama się nauczyć polować - ciężko mi szło... Postanowiłam, że gdy nauczę się polować i Bahari podrośnie, zaczniemy szukać rodziców. I tak też się stało. Minęły 3 miesiące - ja już miałam 1,2 roku a moja siostra 10 miesięcy. Opanowałam polowanie i uczyłam tego Bahari. W końcu wyruszyłyśmy. Wyszłyśmy z Ziemi Radości* i błąkałyśmy się po Dolinie Płaczu. Było słychać jęki, wrzaski i wogóle było tam strasznie. Szukałyśmy miejsca na spanie, gdy znalazłam kamień na którym było wyryte: "Gdy Ty Mahewo odnajdziesz ten kamień wiedz, że ja z Twoją mamą zostaliśmy porwani. Mamy postój i postanowiłem że zostawię Ci ślad. Mamy iść na Ziemię Złości. Kocham - TATA" Popłakałam się. Gdy Bahari się spytała co się stało pokazałam jej kamień. Pocieszała mnie, że znajdziemy ich, ale wątpiłam. Po około godzinie zasnęłyśmy. Rano obudziła mnie rozmowa Bahari z Matumaini. Nie wiedziałam jak nas znaleźli, ale się cieszyłam. Zobaczywszy mnie Matumaini spytała:
- Jak się czujesz? Nie nękały Cię koszmary?
- Nie jest żle. A koszmarów na szczęście nie miałam... - Odpowiedziałam zaspanym głosem.
- To dobrze, bo ruszamy z Matumaini i Furahą na Ziemię Złości! - Powiedziała Bahari.
I zaczęliśmy iść w stronę Ziemi Złości. Opuściwszy Dolinę Płaczu Furaha powiedział:
- Głodny jestem! Może coś upolujecie?
- Dobrze, poczekaj tu ze swoją siostrą. Ja z Bahari coś znajdziemy - Odparłam też głodna.
Nie daleko znalazłyśmy antylopy. Szybko nam poszło z nimi. Bahari krzyknęła:
-Mamy 2 antylopy! Chodźcie na ucztę!
Po zjedzeniu poszliśmy do rzeki, by się napić. Furaha zasnął (jak zawsze po jedzeniu) Stwierdziliśmy że będzie postój. Wtedy byliśmy już na Ziemi Złości. Matumaini znalazła kolejny kamień. Coś na nim było napisane...
*Ziemia Radości - Nasz dom
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję że się podoba ^^ Gdy Kartyna znajdzie czas teraz jej kolej na pisanie notki
Pozdro :3

5 komentarzy:

  1. Wspaniała notka! Świetnie piszesz! Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, dzięki <3 Więcej jeszcze może w tym tygodniu, Kartyny nie ma, więc ja znów napiszę ;-; XD

      Usuń
  2. Świetna notka. Bardzo fajnie piszesz :3 Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy. :)
    Bye~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog! Myślę, że zostanę tu na dłużej :) Bardzo podoba mi się nagłówek - mogę wiedzieć, skąd wzięłaś obrazki do niego?
    Odnośnie mojego nagłówka, to po prostu użyłam dwóch obrazków - jednego z grafiki koncepcyjnej KL, a drugiego z deviantarta. Poźniej przerobiłam je tak, aby zlewały się ze sobą - to już w Photoshopie.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na zyciemilele.blogspot.com na nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazki to z tej strony: http://imanika.deviantart.com/art/gift-kotb-400228249 Akurat jest moja lwica, ale znajdziesz inne :)
    Pozdrawiam Cię i chętnie sprawdzę blog :D

    OdpowiedzUsuń